Yhdistyksemme

Iloisia jäseniämme sateisella Torronsuon retkellä.

Kanta-Hämeen Bioanalyytikot ry. toimii sääntöjensä mukaan Kanta-Hämeen alueella laboratoriohoitajien ja bioanalyytikkojen yhdyssiteenä. Tavoitteena on lisätä jäsenten ammatillista kehittymistä. Yhdistys järjestää mahdollisuuksien mukaan myös vapaa-ajan virkistystoimintaa jäsenilleen. Pyrkimys on pitää yhdistys toiminnassa ja järjestää jäsenille tavoitteiden mukaista toimintaa.

Kanta-Hämeen Bioanalyytikot Ry:n kotipaikka on Hämeenlinnan kaupunki ja toiminta-alueena seuraavat kunnat: Hämeenlinna, Hattula, Janakkala, Hausjärvi, Riihimäki, Loppi, Tammela, Forssa ja Jokioinen.

Yhdistyksen jäsenmäärä on 82, joista varsinaisia jäseniä on 62, eläkeläisiä 17 ja perusopiskelijoita 3.

Maksamalla Suomen Bioanalyytikkoliiton  37 euron jäsenmaksun varmistat kuulumisesi omaan, Kanta-Hämeen alueyhdistykseen, lisäksi saat Bioanalyytikkolehden sekä Suomen Bioanalyytikkoliiton jäsenedut käyttöön.

Jokainen Suomen Bioanalyytikkoliiton jäsenmaksun maksanut henkilö kuuluu oman alueensa alueyhdistykseen.

Ole rohkeasti yhteydessä yhdistykseen sähköpostitse: kantahameenbioanalyytikot@gmail.com.

Täältä löydät hallituksen yhteystiedot.