Tapahtumia

Vuosikokous 2018

MENNEITÄ TAPAHTUMIA

VUOSIKOKOUS 2018

Vuosikokous pidettiin 1.10.2018 Hämeenlinnan Keilahallin kabinetissa.

Paikalla oli 13 aktiivista jäsentä. Kokouksessa käsiteltiin sääntömääräiset asiat ja valittiin kaksi liittokokousedustajaa. Kokouksessa päätettiin pienetää hallituksen kokoa 13 jäsenestä 11 jäseneen.

Kokouksessa muistettiin lahjakortilla Marja-Leena Hämäläistä, joka lopetti kunniallisen 26 vuoden rahastonhoitajan virkansa hallituksessa. Myös pitkäaikaisia toiminnantarkastajia Päivi Korelinia ja Ritva Lahtea muistettiin heidän tekemästä työstä yhdistyksen eteen.

Kokouksessa pidettiin myös perinteiset arpajaiset, tällä kertaa onnetar suosi Mari Junnilaa, Marja-Leena Hämäläistä ja Hanna-Mari Braggea.

Kokouksen jälkeen oli maukas salaattibuffet ja kahvitarjoilu!

RETKI TORRONSUON KANSALLISPUISTOON 22.9.2018

Yhdistys järjesti matkan Torronsuon kansallispuistoon lauantaina 22.9.2018.

Mukana oli 11 jäsentä. Torronsuolla riitti näkemistä niin pitkospuilla, poluilla kuin näkötornistakin päin. Keli ei aivan suosinut, mutta se ei retkiläisiä haitannut!

Ulkoilun jälkeen suuntana oli ravintola Keppana Kellari, jossa päivän päätteeksi syötiin hyvin.

VUOSI 2017

Kanta-Hämeen Bioanalytikkoyhdistyksen vuosikouikus pidettiin Koulutuskeskus Tavastialla 3.10.2017. Kokouksen jälkeen tutustuttiin KotiMai Designin vaatteisiin edustaja Elina Wathénin esittelemänä.

Suomen Bioanalyytikkoliiton alueyhdistyspäivät pidettiin 1.-2.4.2017 Lappeenrannassa. Kanta-Hämeestä oli mukana Merja Martikainen, Sirpa Pöyry ja Virpi Tomppo

Kanta-Hämeen Bioanalyytikkoyhdistys järjesti Teatterireissun 26.10.2016 jäsenilleen ja heidän aveceille Hämeenlinnan Teatteriin katsomaan Finnhits musikaalia.

VUOSIKOKOUS 2016

Vuosikokous vietettiin  18.10.2016 Koulutuskuntayhtymä Tavastialla. Paikalla oli 24 jäsentä, mukana oli myös eläkeläisjäseniä ja nuoria yhdistyksen jäseniä. Kokouksessa käsiteltiin sääntömääräiset asiat ja valittiin liittokokousedustajat. Liittokokousedustajiksi valittiin Marjo Anttila ja Heini Salmenaho. Hallituksen uusiksi jäseniksi valittiin Hanna-Mari Bragge ja Heini Salmenaho.

Kokouksen jälkeen nautittiin herkullinen päivällisen ja kuultiin Personal Trainer Emmy Haapalan luento hyvinvoinnin saloista. Osallistujien kesken arvottiin kolme elokuvalippua. Liput voittivat Paula Lemmetty, Hanna-Mari Bragge ja Kirsti Pirttilä.

VUOSIKOKOUS 2015

Vuosikokous  vietettiin TIISTAINA  29.9.2015  klo18.15 Hotelli Emilian kokoustilassa.  Ennen vuosikokousta  pidettiin jäsenilta  Tori Optiikassa.   Siellä oli tarjolla pientä iltapalaa ja tietoa uusista lasi- ja kehysmalleista.

Jäsenillan jälkeen siirryttiin pitämään vuosikokouksta Hotelli Emiliaan.

Kokouksen jälkeen nautittiin yhdistyksen tarjoamaa iltapalaa.