Tapahtumia

16 15 16 17 18 19 20 21
17 22 23 24 25 26 27 28

Kesäkuun tapahtuma

Tule mukaan viettämään kesänaloitus juhlia Apparalle! Kuvaa klikkaamalla saat lisätietoja.

MENNEITÄ TAPAHTUMIA

2021

Koronan vuoksi edelleen rajoituksia toiminnan järjestämisessä. Keväällä kuitenkin järjestimme erilaisia ulkoilutapahtumia: Hiihtoretki kylmässä pakkassäässä helmikuussa. Hiihtoa Tervaniemen jääladulla, makkaran paistoa ja auringon laskun fiilistelyä. Lisäksi ulkoilua pilkkitapahtuman muodossa sekä Pokemon Go kävelyn parissa. Retkiluistelu jouduttiin valitettavasti perumaan heikentyneiden jäiden takia.

Vuosikokous pidettiin Fifth Avenuella Hämeenlinnassa syyskuun lopussa. Siellä kokouksen lisäksi ruokailua ja keilausta. Kulttuurista päästiin nauttimaan Järki ja tunteet-teatteriesityksen muodossa joulukuun alussa Hämeenlinnan päänäyttämöllä.

2020

Vuosikokous järjestettiin Hämeenlinnan Kumppanuustalolla 8.10.2020  koronatilanne huomioiden. Kokouksessa käsiteltiin sääntömääräiset asiat ja järjestettiin arpajaiset, joissa jaettiin mahtavat palkinnot. Onnea voittajille! Kokouksen jälkeen ruokailimme täyttävästi Ravintola Siddhartanissa.

2019

Vuosikokous 2019 pidettiin Hämeenlinnan Kumppanuustalolla. Kokousta ennen askartelimme heijastimia Hanna-Marin opastuksella. Askartelijoita oli 8  ja kokoukseen osallistui 14 henkilöä. Kokouksen jälkeen nautimme iltapalaa läheisessä ruokapaikassa.

Syysretki Askolaan ja Porvooseen        Retki suuntautui Askolaan ja Porvooseen. Retkelle osui mahdottoman upea, aurinkoinen keli. Retkeilijät kävivät Askolan Hiidenkirnuilla ja sieltä matka jatkui Porvooseen. Ruokailu tapahtui Porvoossa Vanhassa kaupungissa. Kaupungissa oli mahdollisuus omille ostoksille ja mahdollisuus käydä mm. Brunbergin makeiskaupassa. Yhdistys maksoi linja-auto kuljetuksen ja kahvit.

VUOSIKOKOUS 2018

Vuosikokous pidettiin 1.10.2018 Hämeenlinnan Keilahallin kabinetissa.

Paikalla oli 13 aktiivista jäsentä. Kokouksessa käsiteltiin sääntömääräiset asiat ja valittiin kaksi liittokokousedustajaa. Kokouksessa päätettiin pienetää hallituksen kokoa 13 jäsenestä 11 jäseneen.

Kokouksessa muistettiin lahjakortilla Marja-Leena Hämäläistä, joka lopetti kunniallisen 26 vuoden rahastonhoitajan virkansa hallituksessa. Myös pitkäaikaisia toiminnantarkastajia Päivi Korelinia ja Ritva Lahtea muistettiin heidän tekemästä työstä yhdistyksen eteen.

Kokouksessa pidettiin myös perinteiset arpajaiset, tällä kertaa onnetar suosi Mari Junnilaa, Marja-Leena Hämäläistä ja Hanna-Mari Braggea.

Kokouksen jälkeen oli maukas salaattibuffet ja kahvitarjoilu!

RETKI TORRONSUON KANSALLISPUISTOON 22.9.2018

Yhdistys järjesti matkan Torronsuon kansallispuistoon lauantaina 22.9.2018.

Mukana oli 11 jäsentä. Torronsuolla riitti näkemistä niin pitkospuilla, poluilla kuin näkötornistakin päin. Keli ei aivan suosinut, mutta se ei retkiläisiä haitannut!

Ulkoilun jälkeen suuntana oli ravintola Keppana Kellari, jossa päivän päätteeksi syötiin hyvin.

VUOSI 2017

Kanta-Hämeen Bioanalytikkoyhdistyksen vuosikouikus pidettiin Koulutuskeskus Tavastialla 3.10.2017. Kokouksen jälkeen tutustuttiin KotiMai Designin vaatteisiin edustaja Elina Wathénin esittelemänä.

Suomen Bioanalyytikkoliiton alueyhdistyspäivät pidettiin 1.-2.4.2017 Lappeenrannassa. Kanta-Hämeestä oli mukana Merja Martikainen, Sirpa Pöyry ja Virpi Tomppo

Kanta-Hämeen Bioanalyytikkoyhdistys järjesti Teatterireissun 26.10.2016 jäsenilleen ja heidän aveceille Hämeenlinnan Teatteriin katsomaan Finnhits musikaalia.

VUOSIKOKOUS 2016

Vuosikokous vietettiin  18.10.2016 Koulutuskuntayhtymä Tavastialla. Paikalla oli 24 jäsentä, mukana oli myös eläkeläisjäseniä ja nuoria yhdistyksen jäseniä. Kokouksessa käsiteltiin sääntömääräiset asiat ja valittiin liittokokousedustajat. Liittokokousedustajiksi valittiin Marjo Anttila ja Heini Salmenaho. Hallituksen uusiksi jäseniksi valittiin Hanna-Mari Bragge ja Heini Salmenaho.

Kokouksen jälkeen nautittiin herkullinen päivällisen ja kuultiin Personal Trainer Emmy Haapalan luento hyvinvoinnin saloista. Osallistujien kesken arvottiin kolme elokuvalippua. Liput voittivat Paula Lemmetty, Hanna-Mari Bragge ja Kirsti Pirttilä.

VUOSIKOKOUS 2015

Vuosikokous  vietettiin TIISTAINA  29.9.2015  klo18.15 Hotelli Emilian kokoustilassa.  Ennen vuosikokousta  pidettiin jäsenilta  Tori Optiikassa.   Siellä oli tarjolla pientä iltapalaa ja tietoa uusista lasi- ja kehysmalleista.

Jäsenillan jälkeen siirryttiin pitämään vuosikokouksta Hotelli Emiliaan.

Kokouksen jälkeen nautittiin yhdistyksen tarjoamaa iltapalaa.